به ما ایمیل بزن!

کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت، بیتکوین، ارز های دیجیتال، ایردراپ، پول های مجازی، سایت های کلیکی، کوتاه کننده لینک و سایت های درآمدزا ایرانی وخارجی

تبلیغات
internet business ۲۰ بهمن ۹۶ ، ۱۰:۵۹ ۰ نظر بازديد: ۹۳۶

ان ای ام NEM چیست ؟


NEM یک ارز دیجیتال همراه به همراه یک پلتفرم برحسب بلاکچین است که در ۳۱ مارس ۲۰۱۵ راه اندازی شد.



NEM با هدف توزیع گسترده بنا نهاده شد.


مدل توسعه ان ای ام (NEM) بسیار گسترده است و برای دستیابی به اهداف تعیین شده، چندین ویژگی جدید به بلاک چین آن افزوده شده است. الگوریتم اثبات اهمیت (POI)، اکانت چند امضایی، پیام رسانی رمزنگاری شده و سیستم اعتبار سنجی ++Eigentrust از ویژگی‌های جدید این ارز است.

ان ای ام می‌خواهد فراتر از یک ارز باشد و به دنبال ایجاد بستری بر مبنای اعتماد، امنیت و مشارکت است. در همین حال چندین شرکت و کسب و کار از اکوسیستم ان ای ام برای خودشان استفاده می‌کنند. در واقع NEM نام بلاک چین و اکوسیستم است و XEM نام ارز رمزپایه آن است.


کیف پول رسمی و در حال پشتیبانی ارز رمزپایه ان ای ام ، NanoWallet نام دارد و قابل اجرا در هر مرورگر اینترنتی می‌باشد. این کیف پول  قابلیت اتصال به هر گره شبکه (NIS) را دارد و از طریق آن می‌تواند اطلاعات مربوط به تراکنش‌ها را مبادله کند. طراحی ارتباط بین این دو بخش به صورتی انجام شده که در بستر اینترنت کاملا ایزوله عمل کنند. در واقع NCC یک نرم افزار است که کاربران از آن استفاده می‌کند. این نوع جدید از طراحی با هدف حفظ امنیت و همینطور ارتقا توانمندی شبکه برای کارکرد بهتر است.


در سیستم ان ای ام مشابه آدرس‌ سایت‌های اینترنتی که هرسایت نام منحصر به فرد خود را دارد، هر کاربر هم نامی برای خود انتخاب می‌کند. به علاوه هر نام می‌تواند زیر مجموعه‌ای هم داشته باشد. کاملا مشابه هر آدرس اینترنتی که زیر دامنه با نقطه از دامنه اصلی مشخص می‌شود، نام های زیرمجموعه هم به شکل مشابه ایجاد می‌شوند. برای مثال کاربر می‌تواند در زیر نام خود چند نام دیگر برای کار یا خانواده تعریف کند.


قیمت ارز رمزپایه ان ای ام در زمان نوشتن این مطلب چیزی حدود نیم دلار است. و در شاخص ارزش بازار میان ارزهای رمزپایه رتبه یازدهم را دارد. بنیاد ان ای ام با ترکیب کردن سرورهای سنتی با بلاک چین به دنبال اهداف گسترده‌تری است. در واقع ان ای ام می‌تواند یک پلتفرم برای ایجاد ارزهای خصوصی و استفاده‌های تجاری باشد.



***

دریافت آخرین نسخه از کیف پول ان ای ام :

Download Page




نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی