به ما ایمیل بزن!

کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت، بیتکوین، ارز های دیجیتال، ایردراپ، پول های مجازی، سایت های کلیکی، کوتاه کننده لینک و سایت های درآمدزا ایرانی وخارجی

تبلیغات
internet business ۱۸ تیر ۹۸ ، ۱۱:۵۶ ۰ نظر بازديد: ۵۱۴

مطمئنا پول نمیتواند بدون دردسر در کیف پولتان قرار گیرد اما رمز ارز چرا؟!



آیا تا کنون برای‌تان اتفاق افتاده است که روزی موجودی کیف‌پول‌تان را بررسی کنید و ببینید تعدادی  توکن یا رمزارزبه آن اضافه شده است؟ اولین چیزی که به ذهن‌تان می‌رسد چیست؟

عرضه‌کنندگان رمزارز، هر از گاهی با برگزاری ایردراپ‌ها، توکن‌های رایگان ارائه می‌دهند.

 

با این تفاسیر هدف از انتقال رایگان این توکن ها چیست؟؟


این موضوع به واکنش افراد پس از دریافت توکن‌های رایگان بستگی دارد. اگر روزی چنین توکن‌هایی را در حساب خود ببینید چه خواهید کرد؟ در گوگل جستجو می‌کنید؟ از کسی سؤال می‌کنید یا آن را نادیده می‌گیرید؟

اگر برای کسب اطلاعات بیشتر به سراغ گوگل یا موتورهای جستجوی دیگر بروید، ایردراپ با موفقیت روبه‌رو می‌شود. زیرا این همان هدفی است که ایردراپ دنبال می‌کند؛ اینکه مخاطبان از وجود یک رمزارز آگاه شوند.



اگر با شخص دیگری (مثلا دوست‌تان) درباره‌ی این توکن‌ها صحبت کنید، در این صورت شما دوست‌تان را از وجود این ارز آگاه کرده‌اید و اطلاعاتی راجع به آن بین شما ردوبدل شده است. در این حالت که از روش اول خیلی بهتر است، دو نفر از این رمزارز آگاهی یافته‌اند و اگر هزاران نفر دیگر نیز همین کار را انجام دهند، باز هم ایردراپ با مبلغی ناچیز به هدفش رسیده است.

اما اگر پس از دریافت این توکن‌ها آنها را نادیده بگیرید، ایردراپ در هدفش که آگاه کردن شما از رمزارز موردنظر و افزایش اطلاعات مربوط به آن است با شکست مواجه خواهد شد.

در نهایت هدف از این مطلب ارائه توضیح مختصری از ایردراپ و نحوه بازاریابی آنهاست. در مطالب جدیدتر نحوه دریافت ایردراپ های رایگان به شما توضیح داده خواهد شد.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی