به ما ایمیل بزن!

کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت، بیتکوین، ارز های دیجیتال، ایردراپ، پول های مجازی، سایت های کلیکی، کوتاه کننده لینک و سایت های درآمدزا ایرانی وخارجی

تبلیغات
internet business ۲۱ بهمن ۹۶ ، ۱۴:۱۲ ۰ نظر بازديد: ۱۲۶۹

یکی از روشهای جدید درآمد زایی چند سال اخیر بخصوص در کشور ما

کسب درآمد از طریق تلگرام است.

دلیل: کاربران زیاد ایرانی در تلگرام و امکانات این پیام رسان که منجر به درآمدزایی میشود!

 

 

بدون شک  telegram یکی از پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی پیام رسان در کشور ماست. همانطور که می دانید الان کمتر کسی را پیدا میکنید که دارای گوشی موبایل هوشمند باشد و از این اپلیکیشن موبایلی محبوب بی بهره باشد. پیر و جوان در کشور ما درگیر تلگرام هستند. با وجود مخاطبان زیادی که تلگرام در کشور ما به خود اختصاص داده است فرصت های زیادی برای کسب درآمد از تلگرام برای خیلی ها بوجود آمده است.

شاید خیلی از دوستان فکر کنند کسب درآمد از تلگرام فقط از طریق کانال های چند ده هزارتایی امکان پذیر است ولی واقعا اینطور نیست و روشهای گوناگونی برای کسب درآمد از آن وجود دارد.

 

کسب درآمد اینترنتی از طریق تلگرام


همانطور که می دانید کسب و کارهای تلگرامی این روز ها به وفور یافت می شوند. البته منظور از کسب و کارهای تلگرامی کانال هایی نیستند که از طریق محتوای سرگرم کننده ، سیاسی یا طنز مخاطبان زیادی دارند و به واسطه اعضایی که دارند کسب درآمد می کنند. و تنها مدل درآمد زایی این نوع کانال ها پذیرش تبلیغات است. همچنین کسب و کارهای آنلاینی که برای تعامل بیشتر با کاربرانشان و اینکه از غافله عقب نمانند مجبور به راه اندازی کانال تلگرامی شده اند. البته نا گفته نماند که هدف جذب بیشتر مخاطب و معرفی بهتر برند یا کسب و کارشان است.

اما منظور اصلی من از کسب و کارهای تلگرامی کانال هایی هستند که در موضوعات مختلف خدمات یا محصولاتی را ارائه می کنند. که اکثر این کسب و کارها توسط افرادی عادی و در منزل خودشان اداره می شود یا به گروه های تلگرامی خدمات میدهند.

 

چگونه از تلگرام کسب درآمد کنیم؟

 

 

بهترین راه برای کسب درآمد از تلگرام ایجاد کانال با موضوعی خاص است. یعنی با متمرکز شدن روی قشر خاصی، خدماتی را به آن ها ارائه دهیم.

 

 



ایده مناسب برای راه اندازی کانال



همه ما می دانیم ایده ای مناسب است که باعث رفع نیاز مردم شود. اما برای راه اندازی کانال تلگرامی نیاز به ایده آنچنان ناب یا جدیدی هم نیست! شما می توانید از ایده هایی که قبلا بوده هم استفاده کنید. مهم این است که ایده شما کامل تر از بقیه باشد.

برای پیدا کردن ایده یا موضوع مناسب برای راه اندازی کانال تلگرام راه های زیادی وجود دارد. یکی از آن ها بررسی رقبای خود است.

البته این را هم بدانید در هر موضوعی که قصد دارید کانال خود را راه اندازی کنید ممکن است از قبل کسانی کانال مربوط به موضوع شما را راه اندازی کرده اند. و به هیچ وجه این دلیل نمی شود که شما دیگر نمی توانید در آن موضوع کانالی راه اندازی کنید و موفق شوید! بلکه همانطور که گفتم با بررسی بیشتر آن ها و پیدا کردن نقاط ضعف و قوت شان می توانید مزیت رقابتی برای خود ایجاد کنید.

راه دیگر برای پیدا کردن ایده مناسب این است که به علاقه مندی ها و مشکلات خود کمی فکر کنید.

 

 

 

internet-business.ir

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی