به ما ایمیل بزن!

کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت، بیتکوین، ارز های دیجیتال، ایردراپ، پول های مجازی، سایت های کلیکی، کوتاه کننده لینک و سایت های درآمدزا ایرانی وخارجی

تبلیغات
internet business ۲۸ دی ۹۶ ، ۰۰:۲۸ ۰ نظر بازديد: ۱۱۹۶

 به دنبال هشدار مقامات قانونی در تگزاس و کارولینای شمالی، ادامه فعالیت پلتفرم ارائه وام و خدمات صرافی "بیت کانکت"، به طور رسمی متوقف شد. پیش از این نیز بر کلاهبرداری بودن پایه و اساس این ارز خبر هایی رسیده بود که اکنون زمان، ماهیت این ارز را نشان داد.




ارزش BCC یا پول دیجیتال بیت کانکت در زمان نوشته شدن این مطلب به 20 دلار رسید در حالیکه قیمت این ارز در چند هفته قبل قیمتی بالای 400 دلار داشت.



عده کثیری در جامعه ارزهای دیجیتال، از بیت کانکت به عنوان یک طرح پانزی یاد میکنند. به گزارش تک‌کرانچ، ویتالیک بوترین بنیانگذار اتریوم نیز یکی از این افراد است. اساس این ادعا، وجود یک سیستم رفرال چند سطحی و همچنین وعده پرداخت ۴۰ درصد سود به اضافه یک پاداش روزانه ۰٫۲۵ درصدی بر هر وام بود. وعده بازده بالا و بدون ریسک اغلب نشان از کلاهبرداری یا اسکم دارد و حقیقتا باورنکردنی است.


در حال حاضر کسانیکه که روی این ارز سرمایه گذاری کرده اند تمام سرمایه خود را از دست داده اند.




INTERENT-BUSINESS.IR

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی