به ما ایمیل بزن!

کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت، بیتکوین، ارز های دیجیتال، ایردراپ، پول های مجازی، سایت های کلیکی، کوتاه کننده لینک و سایت های درآمدزا ایرانی وخارجی

تبلیغات
internet business ۱۱ مهر ۹۷ ، ۲۰:۰۶ ۰ نظر بازديد: ۹۲۷

در چند روز گذشته خبری مبنی بر حذف شدن نام ایران از لیست احراز سایت بایننس در شبکه های اجتماعی فراگیر شده است که نگرانی هایی بهمراه داشته و منجر به خارج کردن سرمایه های افراد ایرانی از این سایت شده است تا دوباره اتفاق بیترکس تکرار نشود.


این اکسچینج نام کشور ایران را از لیست کشورهایی که در مرحله 2 احراز هویت برای ارتقای حساب کاربری انجام می‌شود، برداشته است. البته نام کشورهای تحریم شده دیگر مانند کره شمالی، سوریه و کوبا نیز در این لیست به چشم نمیخورد.



 قرار نداشتن در لیست کشورهایی که امکان احراز هویت آن‌ها وجود دارد، به این معنا نیست که این کشورها مشمول استفاده کامل از خدمات این صرافی نخواهند بود چرا که کشورهایی که نام آن‌ها در این لیست وجود ندارد، با ممنوعیت دسترسی به صرافی روبه‌رو نمی‌شوند.


با توجه به دور جدید تحریم‌های آمریکا که درماه آبان سال 1397 اجرا می‌شود، احتمال اینکه اکسچینج بایننس نگرش خود را در قبال کاربران ایرانی تغییر دهد وجود دارد.

تفاوت سایت بیترکس با سایت بایننس را میتوان در تعداد کاربران سایت دانست که بایننس یوزرهای ایرانی بیشتری دارد.پس برای کاهش ریسک از دست دادن سرمایه بهتر است موجودی خود در سایت بایننس را به سایت دیگر منتقل کنید.




internet-business.ir


نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی