به ما ایمیل بزن!

کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت، بیتکوین، ارز های دیجیتال، ایردراپ، پول های مجازی، سایت های کلیکی، کوتاه کننده لینک و سایت های درآمدزا ایرانی وخارجی

تبلیغات
internet business ۲۰ آذر ۹۶ ، ۱۱:۵۵ ۰ نظر بازديد: ۱۵۲۲

چه چیزی بیتکوین را منحصر بفرد کرده است؟؟


بیتکوین ویژگیهای متفاوتی دارد به عنوان مثال میتوانیم بگوییم بیتکوین از طریق بلاکچین بسرعت میتواند به همه جای دنیا انتقال داده شود.



بیتکوین ارزی کمیاب:


دلیل گران بودن قیمت طلا نیز کمیاب بودن آن است . بیتکوین هم بهمین دلیل گران است چون کمیاب است و استخراج از معادن آن نیز سخت است.

همین کمیاب بودن و بالا بودن تقاضا باعث افزایش قیمت این ارز دیجیتالی میشود.


بیتکوین همانند طلا اعتبار پیدا کرده است:


سالهای زیادی است که طلا نقش یک واحد پول ارزشمند را بازی میکند و در همه جای دنیا ارزش زیادی دارد و همواره در سطح جهان ارزش زیادی نیز پیدا میکند.

شاید بیتکوین مانند طلا نباشد ولی از آنجاییکه دنیا در حال حرکت بسمت دیجیتالی شدن است پس بیتکوین ارزش خود را در جاییکه سرعت مهم باشد نشان میدهد و ارزش خود را بالا میبرد.


اینکه بیتکوین یک ارز است و یک اسم یا دارایی است و ثروت همواره مورد سوال و بحث قرار داشته است اما آن چیزی که مهم است آن است که همه از بیتکوین استفاده میکنند و آنرا قبول دارند.


قیمت بیتکوین آنچنان بالا میرود و ارزش پیدا میکند که حتی داشتن یک واحد از آن نیز آرزوست.



نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی